Je hoeft de krant maar open te slaan en je leest over faillissementen. Winkelsluitingen zijn aan de orde van de dag. Ketens die langdurig hebben vastgehouden aan een ooit zo succesvol businessmodel, worden nu aan alle kanten voorbijgestreefd door organisaties met een nieuwe visie. Een visie die beter aansluit bij de vraag uit de markt.

Excelleer jij, weet jij jouw klant nog te raken? Zou er een nieuwe P moeten worden toegevoegd aan de 5 welbekende marketing P’s? De P van Passie wellicht? Er zijn namelijk weinig branches waarin Passie en verbeeldingskracht zo’n belangrijke rol spelen als in het reisvak. Passie; de uiterste motivatie om je klanten die ene onvergetelijke, zorgeloze ervaring te bieden.

Daarin schuilt ook duidelijk een informatieve rol. De klant wijzen op randvoorwaarden. Immers, de klant verlangt steeds meer een ‘one-stop-shop’ ervaring en als jij het niet doet.. dan doet een ander het wel. Een ander die wellicht de markt béter aanvoelt dan jij.

Lange tijd leek ‘u bent zelf verantwoordelijk voor uw reisdocumenten’ voldoende als het gaat om visa. Veilig, zonder verantwoordelijkheden. Visa vormen echter een wezenlijk onderdeel van het gehele proces van reizenverkoop en in het eerder genoemde veranderde landschap verwacht de klant inmiddels ook hier een proactieve houding.

Laat je niet verrassen. Gebruik je kennis en Passie om de klant te overtuigen. Zorg voor extra omzet en loyaliteit. Onderscheid jezelf, vier je succes en voorkom daarmee uiteindelijk een trieste aftocht.

Op het gebied van visa helpen we je graag met het realiseren van jouw succes. We ondersteunen je met de meest up-to-date informatie, begeleiden je bij vragen, controleren en corrigeren waar nodig je aanvraag en nemen de verdere logistiek uit handen. Met zorg en (precies!) Passie zetten we samen de volgende stap. De volgende stap in een vernieuwend, succesvol businessmodel.

VisumCentrale. Snel, safe en simpel.

Dave Kroet (Account Manager VisumCentrale)

VISUMCENTRALE