Het eerste en daarmee tevens oudste hotelmerk van reisorganisatie Thomas Cook, SENTIDO, viert dit jaar haar tiende verjaardag. “Het is een bijzonder geliefd hotelmerk, vooral onder Nederlandse reizigers. Veel van onze landgenoten genieten keer op keer van een heerlijke vakantie. En in een nieuw jasje is het merk nu ook helemaal klaar voor een nieuw tijdperk”, zo laat de touroperator weten.

“SENTIDO is nou typisch zo’n hotelformule waarbij ik altijd de perfecte combinatie ervaar van het comfort van een internationaal concept en de smakelijke lokale touch van de bestemming waar ik ben”, vertelt Ronald van Bruchem (New Business Manager Thomas Cook). “Ofwel: de zintuigen écht even prikkelen, of dat nou is op het vlak van smaken, geweldige geuren of magische muziek”. Tevens is dit jaar de tiende verjaardag van SENTIDO en vinden er in diverse hotels feestelijke gelegenheden plaats, gala diners tot een cakeceremonie bij het buffet. Aangezien de hoteliers hun eigen hotel én hun gasten het beste kennen, is de invulling voor ieder hotel vrij in te vullen door de eigenaar.

Niet alleen is het logo vernieuwd met een toevoeging van Thomas Cook’s Sunny Heart, ook is het merk SENTIDO de afgelopen tien jaar telkens geüpdatet naar de wensen van de gasten. Door te luisteren naar deze wensen, zorgt het hotelmerk ervoor dat ze klaar zijn om in ieder seizoen elke gast nóg beter te verwelkomen. Zo zijn SENTIDO Perissia, in Turkije, en twee SENTIDO’s in Griekenland onlangs geheel gerenoveerd en dankzij het nieuwe gestroomlijnde design, zijn ze helemaal van deze tijd.

Reisagenten kunnen voor informatie over SENTIDO en de overige hotelmerken terecht op CooksInfo en zich aanmelden voor de webinar over de eigen hotelmerken op 16 april.