30 geselecteerde reisagenten van D-reizen hebben van 4 tot en met 6 juni in Disneyland Paris samen met het Nederlandse Disney Stars Team de eerste Disney Stars University beleefd.
Gedurende deze drie dagen verbleven zij in Disney Hotel New York – The Art of Marvel en volgden ze ‘The Art of Storyselling’ training. In deze training stond het vertellen van verhalen in het verkoopgesprek centraal in plaats van het puur feitelijke informatie geven. “De positieve emotie die deze ‘story telling’ geeft tijdens het verkoopgesprek, zorgt ervoor dat klanten helemaal worden ondergedompeld in de (Disney) vakantiemagie. Hierdoor wordt het verkopen van extra’s en upsellmogelijkheden voor de reisagent een stuk makkelijker en voor de klant een stuk leuker. De geleerde onderdelen uit deze training zijn daarom ook van toepassing op andere bestemmingen naast Disneyland Paris”, laat Malu van der Graaf (Walt Disney Parks and Resorts) weten aan Travelpro.
Lees verder onder de foto’s.




Klap op de vuurpijl
“Naast de trainingssessies bezochten de reisagenten verschillende Disney Hotels en genoten ze van Disneylicious maaltijden, inclusief een hartverwarmend diner met de Disney Figuren waar iedereen zich weer even helemaal kind voelde. Natuurlijk was er ook volop tijd om de Disney Parken te bezoeken met als klap op de vuurpijl een speciaal gereserveerde zone vooraan bij de spectaculaire avondshow Disney D-Light en Disney Dreams. Dat allemaal onder het genot van een drankje in een speciaal 30e verjaardagsglas.”
Diploma
“Het zijn drie leerzame, leuke dagen geweest waarbij de studenten als kers op de taart aan het einde van de Disney Stars University hun persoonlijke diploma in ontvangst mochten nemen. Aan het einde van deze drie dagen vol magie en leerpret konden de reisagenten in alle rust weer genieten van de terugreis met Thalys, die deze reis heeft gesponsord.”