Neckermann Reizen lanceert de First Minute Garantie. “Een unieke service”, aldus Hanita van der Meer (PR & Communicatie Specialist Thomas Cook Nederland) tegenover TravelPro.
Met de First Minute Garantie biedt Neckermann Reizen de mogelijkheid om nu al te boeken voor zomer 2016 met alle voordelen van dien. Van der Meer: “Klanten genieten zo meer van de voorpret, ervaren geen stress omdat later misschien het favoriete hotel of mooie familiekamer niet meer beschikbaar is. Wordt een vakantie ineens goedkoper, dan passen wij de prijs aan zodat klanten altijd weten dat ze voor de laagste prijs een ideale vakantie hebben geboekt.
De First Minute Garantie is geldig op alle vliegvakantie pakketreizen (hotel +transfer+ vlucht) en op boekingen die gemaakt worden vóór 18 januari 2016 met vertrek naar de vakantiebestemming tussen 1 april 2016 en 31 oktober 2016. Melding van de lagere prijs moet gedaan worden op de dag van signalering, dit omdat de prijzen flexibel zijn en kunnen fluctueren (dus ook hoger kunnen worden en dan kan niet meer aangepast worden aan een lagere prijs van de dag daarvoor). Prijsaanpassing kan gedaan worden tot zes weken voor vertrek.
De prijsvergelijking gebeurt op basis van hetzelfde hotel en type kamer met dezelfde verzorging (bijvoorbeeld logies/ontbijt, halfpension, volpension of all inclusive). Daarnaast moet vertrek en retour op dezelfde datum zijn, dezelfde vertrek- en aankomstluchthaven, hetzelfde vluchtnummer en dezelfde verblijfsduur. Prijzen van extra verzekeringen, brandstof, brandstoftoeslagen, excursies, taksen, heffingen en andere aanvullende diensten worden niet meegerekend in de prijsvergelijking.
Daarnaast bieden zowel Neckermann Reizen als Vrij Uit vakanties ook de mogelijkheid om tot vier weken voor vertrek gratis om te boeken. Dit is de zogenaamde Omboekgarantie (waarover alle informatie en voorwaarden voor retail partners zijn te vinden op ReisbureauInfo).
Zijn de klanten op hun vakantie bestemming aangekomen en verblijven ze in één van de ‘eigen’ Thomas Cook Hotels & Resorts (SENTIDO, smartline, Sunprime, SunConnect en Casa Cook) dan biedt Neckermann Reizen hen de 24h service belofte waarover TravelPro al eerder schreef. Klanten die na aankomst niet tevreden zijn kunnen direct contact opnemen. Thomas Cook laat weten garant te staan om binnen 24 uur met een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan heeft de klant de keuze: hij ontvangt een voucher van 25% korting van zijn huidige reissom op een volgende vakantie bij ons of hij neemt de eerste vlucht terug en ontvangt het volledige bedrag retour.
Eén reactie
Marissa Vetten
Leuk ook, heb een week of 6 geleden geboekt en constateerde 2 weken later dat de reis veel goedkoper was (geen aanbieding) Contact opgenomen maar er was niks aan te doen. Nu kan het dus opeens wel. Erg jammer dit