Bookit, de Jong Intra Vakanties, Pharos Reizen, Thomas Cook/Vrij Uit en Sunair Vakanties slaan samen met Toerisme Vlaanderen & Brussel de handen in elkaar. Vanaf vandaag plaatsen ze via een gezamenlijke communicatiecampagne de Vlaamse steden in de kijker onder de noemer ‘Lekker naar Vlaanderen’. De campagne loopt de volledige maand maart en heeft de Vlaamse eet-, drink- en tafelcultuur als thema. De campagne omvat alle soorten acties, gaande van lezersarrangementen in relevante Nederlandse media tot een substantieel online luik.
Dirk Mertens, directeur Toerisme Vlaanderen & Brussel in Nederland: ‘‘Via een gemeenschappelijk gedragen boodschap willen we ons goed in de kijker spelen en impact genereren. Elke operator zorgt daarbij voor zijn eigen campagne, wij leveren de instrumenten aan om de boodschap eenduidig en herkenbaar te maken in beeld en woord en ondersteunen deze campagne uiteraard ook maximaal via onze kanalen. We zijn erg trots op deze unieke samenwerking en zijn ervan overtuigd dat dit een extra boost zal geven aan het aantal boekingen naar de Vlaamse steden per deelnemende operator. Als we dit samen positief evalueren, zou dit wel eens het begin kunnen zijn van een traditie voor de toekomst, waarbij we natuurlijk ook andere touroperators uitnodigen om mee te doen.”
Eén reactie
Het water loopt me in de mond!