Transavia houdt reizigers via haar website op de hoogte over de vluchten die de luchtvaartmaatschappij heeft moeten annuleren door de wereldwijde computerstoring en de passagiersrechten naar aanleiding van de storing.
Foto: LauraVl / laura.vlaanderen
“Als je vlucht geannuleerd is, heb je recht op een omboeking naar een vervangende vlucht. Door de storing kunnen we je daar nu niet mee helpen. We vragen je dan ook geen contact op te nemen met ons Service Center. Zodra de storing is opgelost, informeren we je verder”, aldus de airline op haar website.
Updates
Door de wereldwijde computerstoring, is Transavia genoodzaakt om een aantal vluchten te annuleren. Hieronder vind je de lijst met geannuleerde Transavia-vluchten van en naar Nederland. “Normaal gesproken sturen we je een persoonlijk bericht om je hiervan op de hoogte te brengen, maar door de storing is dat nu niet mogelijk. Daarom vragen we je om deze pagina goed in de gaten te houden voor de laatste updates.”
4 reacties
Wij zouden gisteren avond vliegen, de vlucht was al vertraagd, hier aangekomen vlucht geannuleerd, niemand van Transavia die normaal
Nederlands praat of je hier op Mallorca te woord kan staan, 2 uur gebeld naar Transavia maar die geven niet thuis, je krijgt geen andere accommodatie en moet het maar uitzoeken met je kinderen. Alles volgeboekt dus slapen op het vliegveld. Het is echt te schandalig voor woorden, en het mooie is de volgende ochtend vliegen ze gewoon naar Nederland maar wij moeten nog verplicht blijven tot en met vrijdag omdat er eerder geen vlucht zou zijn. Tui net zo waardeloos 100 keer gebeld sorry we kunnen niks voor u doen
Ik heb dezelfde ervaring. De storing gaf op 19/7 vertraging, maar werd later opgelost. TUI en Air Maroc vertrokken wel uit Rotterdam, Transavia liet ons inchecken en annuleerde daarna de vlucht. Er werd en wordt niets gedaan om de gedupeerde reizigers te helpen. Service center slecht bereikbaar en incompetente medewerkers. Zie nu dat ik een refund heb gekregen voor de geannuleerde vlucht, maar niet voor de terugvlucht, terwijl er geen enkel alternatief was om naar de bestemming om te boeken. Het is ongelooflijk.
Ze zijn aan het liegen! Mensen zouden voor veel geld kosten hebben moeten maken zoals eten, overnachtingen en reizen. En nog steeds werkt hun website nirt naar behoren en als je een claim wilt indienen gaat dat ook niet!
Da gaat je vakantie!
Wat traumatisch hoe reizigers aan hun lot over worden gelaten! Eerst uuren wachten in de hitte zonder schaduw of water, daarnaar mag je zelf en hotel zoeken en zien waar je blijft! Wanneer er wel gevlogen word mag je blijkbaar ook zelf uitzoeken!
Triest slecht ! Bah bah ,