Pascall van Mastrigt-Kempen is per 1 juni 2015 benoemd tot Director Sales & Marketing bij de Duitse touroperator LMX Touristik. Zij rapporteert in haar nieuwe positie direct aan LMX CEO Mario Krug. Haar team bestaat uit Dennis Broedel, Account Manager Top Reisbureaus, Nicol Arndt, Key Account Manager voor online partners en ketens, Oliver Tauer, Eventmanager en Willy Gräske, Marketing- en Communicatiemanager.
Voor Nederland wijzigt er helemaal niets. Van Mastrigt-Kempen blijft het centrale aanspreektpunt en het gezicht van LMX in Nederland, zo heeft zij laten weten aan TravelPro. Zij wordt ondersteund door haar collega’s in Leipzig en voor boekingsvragen kan men net als nu al terecht bij het Service Center in Den Haag of bij het Service Center in Leipzig.
“Door de nieuwe structuur in de afdeling willen we onze service optimaliseren richting onze toppartners. We zullen ook versterkt deelnemen aan sales events en zullen onze succesvolle studiereizen, evenals onze eigen evenementen nog verder uitbouwen. Bovendien zorgen we er met deze nieuwe structuur voor dat we beter te bereiken zijn voor onze reisagenten (onze agenten hotline)â€, zegt Mario Krug, CEO LMX Touristik GmbH.
De Nederlandse Van Mastrigt-Kempen is al sind meer dan een jaar actief bij LMX Touristik en heeft de Duitse touropator succesvol in de Nederlandse markt gezet. In haar vorige baan bij Belvilla was Van Mastrigt-Kempen zo’n zeven jaar uitsluitend op de Duitse markt actief en is daardoor ook zeer bekend met de Duitse reisbranche.